اگر از سنگ های مجاری ادراری از قبیل سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه رنج می برید و به دنبال درمان سنگ بدون جراحی و بدون بیهوشی هستید و یا مشکلات قلبی و تنفسی دارید و امکان جراحی برای شما وجود ندارد به شما تبریک میگم چون به هدف خود رسیده اید کافی ست با این مقاله همراه باشید .

سنگ شکن قم با مسئولیت فنی دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری با بیش از 30 سال سابقه در اورولوژی و با بیش از هفت سال سابقه در زمینه درمان سنگ های کلیه ، حالب و مثانه توسط شخص اقای دکتر اصغر فرهادی به روش ESWL به شما این امکان را میدهد که از تنها مرکز سنگ شکنی ایران که انجام سنگ شکنی در آن توسط متخصص اورولوژی انجام می شود(در این مرکز بر خلاف سایر مراکز سنگ شکنی برون اندامی که سنگ شکنی توسط کارشناس رادیولوژی انجام می شود) بهره مند شوید . به این ترتیب شما در سنگ شکن قم میتوانید از سنگ شکنی تضمینی کلیه حالب و مثانه بدون جراحی ، بدون بیهوشی و بدون بستری لذت ببرید و خاطرات تلخ جراحی را به فراموشی بسپارید .

در اینجا توجه شما را به مقالاتی که به صورت تخصصی در مورد ویژگی ها و سوابق سنگ شکن قم در مورد درمان سنگ های کلیه ، سنگ های حالب و سنگ های مثانه وجود دارد جلب میکنیم . شما میتوانید به تناسب نوع سنگ خود روی لینک های زیر کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست اورید :

سنگ شکنی برون اندامی سنگ کلیه ESWL در سنگ شکن قم

سنگ شکنی برون اندامی سنگ حالب ESWL در سنگ شکن قم

سنگ شکنی برون اندامی سنگ مثانه ESWL در سنگ شکن قم

همچنین شما میتوانید جهت بررسی دقیق وضعیت بیمار خود نسبت به گرفتن ویزیت انلاین اقدام نمایید و بدون مراجعه حضوری به صورت انلاین ویزیت شوید، کافی است فرم زیر را پر کنید و مبلغ ویزیت را از طریق درگاه پرداخت واریز نمایید و معطل شدن در نوبت های طولانی مطب را به فراموشی بسپارید . با ارزوی سلامتی و حال خوب برای شما