سنگ شکنی کلیه ESWL

سنگ شکنی کلیه ESWL مربوط به سنگ شکن تهران می باشد ، همانطور که در کلیپ بالا دیدید بیمار کاملا هوشیار می باشد و بدون درد ، بدون بیهوشی ، بدون بستری و بدون جراحی توسط دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در تهران در حال درمان هستند و این مرکز با دستگاه سنگ شکنی برون اندامی ESWL ، سنگ کلیه این بیمار چاق را با وزن 134 کیلوگرم و با داشتن سنگ کلیه 30 میلیمتری درمان می کند.

ESWL مخفف چیست؟

ESWL مخفف Extracorporeal Shock Wave Lithotripsy  می باشد که به معنای سنگ شکنی برون اندامی می باشد. در سنگ شکنی ، امواج فراصوت بر روی سنگ کلیه متمرکز می شود و با ایجاد ارتعاش در سنگ باعث خرد شدن سنگ کلیه می گردد.

پیشرفته ترین دستگاه سنگ شکن کلیه

سنگ شکن تهران با به کارگیری یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سنگ شکن کلیه در تهران و داشتن کادری مجرب و با نظارت مستقیم دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه در تهران قادر به درمان سنگ های کلیه شما عزیزان به صورت تضمینی می باشد.

هزینه سنگ شکنی در این بیمارستان

هزینه هر جلسه سنگ شکنی در این بخش ، برای بیماران آزاد ، حدود هشت میلیون تومان می باشد و هزینه سنگ شکنی برای بیماران دارای بیمه پایه (بجز نیروهای مسلح) نیز حدود شش میلیون تومان می باشد ، همچنین برای بیماران دارای بیمه تکمیلی فاکتور صادر می گردد.

نوبت گیری سنگ شکنی

شما عزیزان می توانید برای نوبت گیری سنگ شکنی با تلفن های زیر تماس بگیرید

09121553187

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سنگ شکن تهران روی اینجا کلیک کنید

برای فالو کردن ما در اینستاگرام روی اینجا کلیک کنید

برای دیدن کلیپ های سنگ شکنی در آپارات اینجا را کلیک کنید.

با ما همراه باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *