دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در تهران با بیش از سی سال سابقه در اورولوژی و بیش از چهل و پنج سال سابقه در پزشکی و  فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی هستند . ایشان سهام دار بیمارستان عرفان در سعادت اباد می باشند . از سال ۱۳۹۳ دکتر اصغر فرهادی به تحقیق تخصصی بر روی درمان بیماران سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه به روش سنگ شکنی برون اندامی ESWL نمودند که نتیجه این تحقیق ، درمان موفق بیماران سنگ کلیه تا اندازه ۹۴ میلیمتر بدون بیهوشی ، بدون جراحی ، بدون بستری و بدون گذاشتن لوله دابلجی می باشد .

سوابق دکتر اصغر فرهادی متخصص اورولوژی

دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه در قم
دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه در قم

دکتر اصغر فرهادی در حال حاضر در شهر تهران در بیمارستان عرفان سعادت آباد اقدام به ویزیت بیماران سنگ کلیه نموده و در صورت نیاز بیمار به سنگ شکنی برون اندامی ، نسبت به درمان بیماران سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه می نمایند . بیماران محترم جهت مشاهده نمونه درمان بیماران در سنگ شکن قم و تهران توسط دکتر اصغر فرهادی به پیج اینستاگرام سنگ شکن قم مراجعه نمایند . برای مطالعه در مورد سنگ شکنی برون اندامی کلیه ، سنگ شکنی برون اندامی حالب ، سنگ شکنی برون اندامی مثانه و تعرفه سنگ شکنی روی عناوین انها کلیک کنید .

نوبت گیری سنگ شکنی دکتر اصغر فرهادی

شما می توانید جهت دریافت نوبت ویزیت برای دکتر اصغر فرهادی متخصص اورولوژی در تهران با شماره زیر تماس بگیرید :

09121553187

در اینجا توجه شما را به نمونه ای از سنگ شکنی های انجام شده در سنگ شکن قم و تهران جلب می نماییم . در این کلیپ بیمار بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون بستری و بدون لوله دابلجی سنگ شکنی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *