درمان سنگ کلیه ۱۰ میلیمتری با سنگ شکنی

درمان سنگ کلیه با سنگ شکنی ، یکی از روش های درمان سنگ کلیه می باشد که البته رایج ترین این روش ها نیز می باشد . یکی از سنگ های با اندازه متداول سنگ هایی با اندازه حدود ده میلیمتر می باشد که در این مقاله به روش درمان این سنگ ها با سنگ شکنی برون اندامی که ساده ترین راه درمان سنگ کلیه ده میلیمتری می باشد می پردازیم . با ما همراه باشید تا با بهترین روش درمان این سنگ ها آشنا شوید …

درمان سنگ کلیه ۱۰ میلیمتری در منزل

پیش از هر چیز لازم است که این سوال را پاسخ دهیم که آیا امکان درمان بیماران در منزل وجود دارد ؟ آیا می توان با نوشیدن یا خوردن برخی مواد غذایی یا برخی از داروهای گیاهی ، سنگ کلیه را درمان کرد ؟ در پاسخ باید گفت اگرچه عده ای دارو ها و نوشیدنی ها و خوراکی هایی را به عنوان درمان سنگ کلیه مطرح می کنند اما هیچ یک از این روش ها تاکنون به صورت علمی بررسی و تایید نشده است و مورد تایید متخصص ها نمی باشد . پس راهکار چیست ؟ چگونه بدون درد ، بدون بیهوشی ، بدون بستری و بدون جراحی سنگ کلیه ۱۰ میلیمتری خود را درمان کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید

درمان سنگ کلیه ۱۰ میلیمتری بدون جراحی ، بدون بیهوشی و بدون بستری

ابتدا شما را به تماشا این کلیپ که مربوط به درمان سنگ کلیه ۱۰ میلیمتری با سنگ شکنی ، بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون بستری و بدون درد در سنگ شکن تهران می نماییم با ما همراه باشید[gap height=”15″]

[gap height=”15″]

همانطور که در این کلیپ مشاهده نمودید بیمار کاملا هوشیار بوده و بدون درد ، بدون بیهوشی ، بدون بستری و بدون جراحی درمانشان انجام شده است . مرحله بعدی این درمان دفع سنگ کلیه از طریق لوله حالب می باشد که توجه شما را به این بخش جلب می کنم .

دفع سریع سنگ کلیه از حالب چگونه است؟

پس از خرد کردن با سنگ شکنی برون اندامی نوبت به دفع آن از لوله حالب می رسد ، اگرچه این موضوع یکی از چالش های درمان سنگ کلیه از طریق روش های دیگر درمان می باشد ولی این موضوع در سنگ شکنی برون اندامی به دلیل ریز شدن سنگ ها و تبدیل شدن سنگ ده میلیمتری به تعداد زیادی شن ریزه ، دفع انها از طریق لوله حالب مشکلی ایجاد نکرده و این شن ریزه ها معمولا به آسانی دفع می شوند .

اندازه سنگ کلیه برای سنگ شکنی چقدر است؟

در سنگ شکن تهران ضمن درمان سنگ کلیه ۱۰ میلیمتری ، سنگ هایی از 6 تا 68 میلیمتر را به صورت تضمینی درمان می کنند که در نوع خود کم نظیر است . به عنوان نمونه توجه شما را به تماشا کلیپ زیر که مربوط به یک بیمار با وزن 134 کیلوگرم و سنگ بزرگ 30 میلیمتری بدون بیهوشی ، بدون جراحی ، بدون بستری و بدون درد جلب می کنیم .

قرص دفع سنگ کلیه رواتینکس

قرص رواتینکس یکی از داروهای کمک کننده به درمان بیماران سنگ کلیه می باشد که با شل کردن عضلات و لوله حالب منجر به حرکت ساده تر سنگ در درون لوله حالب می شود ، این قرص اگرچه درمان کننده یا حل کننده سنگ کلیه نمی باشد اما به دفع اسان تر شن ریزه های درشت کم می کند .

پس از سنگ شکنی از کجا بفهمیم سنگ کلیه دفع شده است؟

در سنگ شکن تهران بعد از سنگ شکنی با انجام پیگیری های هفت گانه در زمان های مشخص تا یک سال بعد از سنگ شکنی از دفع شدن خرده سنگ های بیماران اطمینان حاصل می گردد و پس از درمان نیز تا یک سال به صورت رایگان تحت پیگیری قرار می گیرند تا از تشکیل سنگ های بزرگ جدید در بیماران جلوگیری گردد . به این ترتیب بیماران با انجام تصویر برداری و نظارت متخصص اورولوژی در این مدت از دفع سنگ های خرد شده اطمینان حاصل می نمایند .

نتیجه سنگ شکنی کلیه در سنگ شکن تهران

در انتها شما را به تماشا نتیجه درمان بیمار با سنگ کلیه 53 میلیمتری و پاک شدن کلیه از سنگ ، توسط دکتر اصغر فرهادی متخصص اورولوژی با بیش از سی سال سابقه در زمینه اورولوژی دعوت می نماییم .

 

نوبت گیری سنگ شکن تهران

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت گیری سنگ شکن تهران با شماره های زیر تماس بگیرید :

09121553187

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر در مورد سنگ شکنی در پیج اینستاگرام ما روی اینجا کلیک کنید .

همچنین جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد ادرس و راه های ارتباطی با ما روی اینجا کلیک کنید .

جهت کسب اطلاعات در مورد تعرفه سنگ شکنی اینجا کلیک کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *